Часті запитання

Які терміни доставки?
Замовлення, прийняті до 16:00 відправляються того ж дня за умови наявності товарів. Замовлення, прийняті після 16:00, надсилаються наступного дня. Доставка здійснюється протягом 1-3х днів по Україні.
Від чого залежить вартість доставки?
Вартість доставки залежить від таких показників, як об'ємна та фактична вага товару, наявність додаткової упаковки та оголошеної вартості, а також якою компанією-перевізником здійснюється доставка. Об'ємна вага може перевищувати фактичну вагу, а ту, яка більша - буде вказана в накладній. Розрахунок об'ємної ваги (кг) = (Довжина(см) × Ширина(см) × Висота(см)) / 4 000. При доставці великогабаритних запчастин (бампер, крило, капот, панель, скло тощо) компанією-перевізником Нова пошта, для збереження вантажу робиться дерев'яний каркас, що збільшує вартість пересилання.
Як я впізнаю ТТН?
Номер Товарно-Транспортної Накладної надходить СМС-повідомленням до 18:00 в день відправки замовлення на номер телефону, який був вказаний під час оформлення.
Чи можу я забрати тільки частину товару?
Необхідно оформити відмову або забрати посилку повністю. При оформленні відмови ви можете перезамовити потрібну запчастину. Якщо ви заберете посилку повністю, зможете подзвонити менеджеру і оформити повернення частини товару.
Скільки зберігається посилка на пошті?
Посилання зберігається до 5 днів на відділенні. Якщо Ви не встигаєте забрати товар, то можна зателефонувати до нашого менеджера та продовжити термін зберігання.
У якому вигляді потрібно повернути товар?
Товар необхідно повернути у повній комплектації, цілісній упаковці, без слідів установки та з усіма бирками та чеком
Куди звертатися з питань підбору автозапчастин?
Ви можете зв'язатися з нашими менеджерами за телефонами: (066) 417-76-17; (097) 889-59-80
Куди залишити скаргу?
Залишити скаргу Ви можете у розділі Контакти.
Який у вас графік роботи?
Графік роботи контакт-центру: Пн-Пт: 9:00-18:00, субота: 9: 00-15:00
Графік роботи пункту самовивезення: Пн-Пт: 10:00-19:00; Сб: 11:00-15:00
Навіщо мені потрібна реєстрація на сайті?
  • Керувати обраними товарами в кошику та закладках
  • Швидко оформляти замовлення при вказівці адресних даних у кабінеті
  • Бачити повну історію замовлень
  • Дізнаватись першими акційні пропозиції
Чим відрізняється аналог від оригіналу?
Аналогові запчастини виготовляються за ліцензією заводів автовиробників, за основними параметрами. Серед широкого вибору аналогових автозапчастин є можливість підібрати товар за доступною ціною та якістю. Оригінальні запчастини продаються під торговою маркою виробника та мають каталожний номер за стандартом виробника автомобіля.
Куди писати пропозиції та зауваження до роботи магазину Автогранд та його співробітників?
Якщо вам не привезли замовлення вчасно, довго обслуговують або виникла інша неприємна ситуація, Ви можете зателефонувати (067 ) 417-76-17 та (097) 889-59-80 до 18:00 у робочі дні або написати у будь-який час на avtogrand.com@ukr.net
Ми завжди відкриті для пропозицій та зауважень щодо покращення обслуговування наших клієнтів, адже кожен клієнт важливий для нас!
Не можу до вас додзвонитися, всі лінії зайняті! Що робити?
Якщо Ви не змогли додзвонитися до нас, не варто турбуватися. Наша система зафіксувала Ваш дзвінок та номер телефону, завдяки чому протягом 30-60 хвилин (залежно від завантаженості) менеджер інтернет-магазину Автогранд передзвонить Вам. Крім того, ви маєте можливість зробити замовлення через сайт, після чого менеджер зателефонує Вам для його узгодження.
Як мені зробити замовлення в неробочий час?
Для того, щоб зробити замовлення в неробочий час, Вам лише необхідно вибрати товари на сайті і оформити замовлення через кошик. Якщо Ви його оформите після 18:00 або у вихідні дні - замовлення буде оброблено відразу ж наступного ранку робочого дня, а також з Вами зв'яжеться наш менеджер для узгодження.
Де я можу переглянути свої попередні замовлення?
Ви можете переглянути свої попередні замовлення в особистому кабінеті на сайті.
Що робити, якщо я купив запчастину у вашому магазині, а співробітник СТО каже, що вона не підходить до мого автомобілю?
У таких випадках необхідно з'ясувати, у чому може бути причина: Насамперед звірте артикули запчастини на упаковці та самому товарі - вони повинні збігатися; Порівняйте придбану запчастину з попередньою, яка до цього була встановлена ​​у вашому автомобілі, а також за такими параметрами: довжина, ширина, висота, діаметр тощо; Попросіть співробітника СТО пояснити, чому запчастина не підходить до вашого автомобіля; Зателефонуйте (067) 417-76-17 або (097) 889-59-80 та замовте перевірку коректності підбору товару технічних характеристик вашого авто. Ми завжди надаємо об'єктивну інформацію та гарантуємо обмін/повернення товару у разі неправильного підбору запчастин.
Чи можу я повернути або обміняти товар?
Докладніше про те, як це зробити, дивіться в розділі «Повернення товару» .
Що потрібно для повернення грошей?
Для повернення грошей ви зобов'язані повернути товар. Після цього наш менеджер його прийме та запросить ваші дані з метою відправлення коштів на картку. Для цього знадобиться ПІБ та номер картки, на яку будуть зараховані кошти.
Чи можу я самостійно забрати замовлення?
Ви можете забрати своє замовлення в пункті самовивезення за адресою м. Харків, пр. Московський 96, після отримання СМС з повідомленням про готовність вашого замовлення.
Які умови доставки по Україні?
Доставка здійснюється:
 
  • Нова Пошта
  • Укрпошта при 100% передоплаті
  • Делівері при 100% передоплаті
  • HIGHWAY при 100% передоплаті, при відправленні великогабаритних та важких запчастин (двигун у зборі, міст у зборі, коробка у зборі, бампера).