Яке мастило необхідне для направляючих супорта?
Направляючі супорти (пальці) – пристрої циліндричної форми. Зовнішня поверхня гладка, усередині – порожнина у вигляді різьблення. Гальмівний циліндр притискає і відпускає колодки від диска за допомогою напрямних, якими він плавно пересувається. Для підтримки направляючих супортів у справному стані їх необхідно періодично обробляти спеціальним мастилом.
Вона захищає супорта від бруду та вологи, перешкоджає утворенню іржі, заклинюванню. У зимовий період механізм не замерзатиме. Т.к. запчастини гальмівної системи піддаються впливу високих температур, обробляючи їх мастилом ви продовжуєте термін їхньої служби.
Плюси використання мастила для супортів:
- захист від корозії, впливу солі та бруду;
- допомагає запобігти деформації гумових елементів супорту;
- деталі гальмівної системи не пригорають.
Переваги мастила для направляючих супортів МС 1630
- не вимивається водою та дорожніми реагентами;
- можна використовувати з гальмівними рідинами класу DOT 3, DOT 4, DOT 5.1;
- працює при температурах від -50 до +1000 градусів;
- має високу адгезію, тобто. добре зчепляється з поверхнею деталі;
- залишається пластичною на повний термін служби гальмівних колодок;
- не псує пильовики виготовлені з гуми або ПВХ (полівінілхлориду);
- 7% відсотків скорочує гальмівний шлях автомобіля;
- щоб обробити один комплект колодок достатньо 5 грам мастила.
Як правильно змащувати направляючі супорта
Щоб мастило працювало правильно та ефективно, наносити його слід дотримуючись інструкцій із застосування.
- Добре очистити поверхню супорта.
- Рівномірно нанести тонким шаром.
Мастилом МС 1630 можна обробляти:
- неробочі торцеві поверхні колодок, гальмівні колодки не скрипітимуть;
- з'єднувальні елементи вихлопної системи, які піддаються впливу високих температур;
- змащувати поршень. Це захистить його від корозії та заклинювання деталей гальмівної системи.
Випускається у фасуванні: 5, 30, 50 та 100 грам.