Притиральна паста для клапанів дизельних моторів
Після довгих років експлуатації авто, перед більшістю водіїв у певний момент виникає питання необхідності притиральної процедури для клапанів. Якщо провести цю процедуру правильно, то як результат можна досягти практично початкової працездатності двигуна.
Дані ремонтні роботи передбачають потребу купити пасту для притирання клапанів дизельного двигуна. Процедура проходить так: пасту наносять на борт клапана. А далі паста приєднує клапан до його гнізда. Тобто, за своєю суттю паста для притирання клапанів дизельних двигунів діє, як шліфувальна наждачка.
Переваги після закінчення процедури:
- Зростає коефіцієнт корисної дії,
- Збільшується потужність,
- Знижуються витрати олії,
- Зростає ущільнення у циліндрах.
Якими є характерні відмінності пасти для клапанів?
Паста для притирання клапанів дизельного двигуна різна за формулою свого складу та ступеня обробки. Наприклад, крупнозернисту пасту використовують як початкове притирання. А ось для фінальної стадії обробки застосовується склад дрібнозернистий.
Притиральна паста для клапанів дизельного мотора поділяється в основному на наступні підгрупи:
- Класична паста. Вважається професійним складом, з крупнозернистою пастою 9 мкм. Рекомендують використовувати для двигунів на бензині.
- Алмазна паста. Середньозерниста паста 5 мкм. Ідеальна алмазна паста для притирання клапанів дизельного двигуна. Це з тим, що формула містить нітрид бору. Це, у свою чергу, дає змогу працювати з високотвердими поверхнями.
- Паста ФАБО. Дрібнозерниста паста 3 мкм. Склад передбачає наявність присадок з покриттям, що лакує. Обробка поверхонь відбувається при цьому дуже м'яко. Серед інших позитивних якостей їй притаманний значний відсоток чистоти оброблених покриттів при обробці. Рекомендується використовувати лише після першорядної обробки професійною пастою.